11.24.2020

kon naa pa lang ko’y pako


Nilupad na ko 
Sa kawanangan 
Aron molantaw 
Sa kabukiran 
Ug kapupod-an. 

Motugpa ko sa Australia, 
Makighimamat sa mga lumad 
Ug moambak kuyog 
Sa kangaroo nga matod pa 
Ni Budoy, sigbin kuno. 

Unya modalikyat sab ko 
Sa Indonesia, didto sa isla 
Sa mga bathala aron sutaon 
Kon tinuod ba 
Nga dunay paraiso dinhi 
Sa atong tugkaran, unya 

Molangyaw na 'sab ko 
Padulong sa Europa, 
Ug mangusyoso 
Kon ang karaan 
Nga kamatuoran 
Aduna pa ba'y pulos 
Kanato karon. Ug di sab ko 

Malimot pagtugdon 
Sa Amerika, didto 
Sa New York diin mosalida ko, 
Motugpa sa korona 
Sa Statue of Liberty 
Nga gikan sa Francia. 
Mohapit sab ko Sa Washington D.C 
Aron ingnan si Donald 
Trump, "Mirisi! Napildi ka!"

Modalikyat diay 'sab ko 
Sa Africa diin makig-istorya 
Sa kalag ni Mandela,
Makigdula sa mga gorilya 
Sa kalasangan sa Kenya. 

Kon naa pa lang ko'y pako 
Sa tinuod lang--
Nilupad na ko sayo 
Ganihang buntag padulong 
Sa Malakanyang aron 
Akong ilampurnas 
Ang bastos-og-baba nga 
Presidente sa Pilipinas. 


-- MARIA VICTORIA BELTRAN
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.