3.12.2021

anuos sa kagabhion


Natapos na ang panihapon. 
Sa kangitngit, ang awit 
sa mga gangis ug wati miduyog 
sa karaw sa mga sarting plato. 

Gisindihan ko ang sugaan sa altar. 
Bugtong saksi ning kamingaw 
ang rebulto sa santos. 
Pagkatahom. Pagkabalaan. 

Samtang naghigda sa banig, 
inanayng giguyod ko
sa damgo ug diha-diha dayon

Nalimtan ko sa kadiyot 
ang panuhot sa pakigbisog. 
Antos lang, ingon sa santos. 
Ang kabos ug dinaogdaog 
kanunayng bulahan. 

Hinay-hinay, ang anuos mikaylap, 
mitapot sa akong lawas, 
misulod sa akong ilong dayon 
naluya ko, nalipong. Apan, 

nakalingi gihapon ko 
sa altar. Ang rebulto sa santos 
nagpabiling dan-ag bisan pa’g 
nabulit na kini og anuos. 

Nangitom 
ang santos, 
ug nagpabiling 
gangisi. 


 -- PAUL RANDY GUMANAO 
Koronadal City, South Cotabato, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.