7.03.2021

dalikyat


Sa matag gabii 
nga ihukad nako atong mga suliran, 
igo ra kang moingkib-ingkib ug ako 
matagbaw og hurot; apan kon kalipay na 
ang atong itagay, dagko kaayo ka’g hamal 
ug ako mahibaw og daginot. Basta 
mangablit ka, kalit mamugnaw 
akong bilahan kay magkinto-
kinto na pod ko’g lakang ibabaw 
sa lima ka mga gagmayng liwat 
aron tugyanan ka sa imong 
hangyo. Kay kon dili, kon 
magpadingol-dingol ko, 
modabo-dabo dayon imong mga kinumo 
sa akong kuto-kuto; manghiram 
ang imong mga tudlo ilawom 
sa akong gusok, mangita sa mga sinsiyo 
nga pundo sa mga basiyo nga imong 
gipasok ilawom sa atong katre; kay kon 
dili, kon magpadingol-dingol ko, 
adto mouli ang imong sweldo
sa bulsa sa laing palda, ug basin 
ang wa mahurot nga tinughong 
gahapon mao na lang unya 
ang itimo namo.


 -- ELVIN E. RUIZ 
Liloan, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.