3.11.2009

ang pagkagiw
















(hubad sa Iningles ni Theodore Roethke)

Sa Lantoy nabatian ko ang tuaw sa mga patay:
Giganoy ako sa lamba sa puthaw,
Sa hinayng tulo sa tubig diha sa kabatoan,
Sa mga baki nga naghinuktok libot sa atabay.
Nagpadiwalwal sa dila ang mga dahon;
Giyugyog ko ang nagkaupos nga apog sa akong kabukogan,
Nga nagkanayon,
Hilahila, hilahila, ipakidlap ako sa unahan,

Langgam, ipanghupaw-hagawhaw ako pauli sa amo,
Wati, unongi ko.
Pait kaayo ang akong kahimtang.

Namingwit sa usa ka tata nga samad,
Hawot nga lim-aw sa pahamudlay;
Way mikubit sa akong paon,
Gani ang mga paliyutot wa manumbaling.

Nagpungko sa balay nga way nagpuyo,
Nag-apong sa aginod sa mga anino,
Nangalot sa tingkoy.
Dihay usa ka langaw.

Tingog, gawas gikan sa kahilom.
Litok, bisag pipila lang ka pulong.
Tumaw isip usa ka tambayawan
O anunugba nga nagyapayapa sa kurtina.

Tug-ani ko:
Unsang dalana ang akong pilion;
Hain niining mga pultahana ang akong agian,
Paingon asa ug ngadto kang kinsa?


-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.