6.27.2011

bilahan

dinhi sa imong nataran

sawmon ko dinhi
ug tugkaron og balik
ang imong tabay

hinay
hinay
hinay
hinayan ko og hanggab

gunahon ko
ang imong mga kahadlok

sa kilid
sugdan ko og panginhas

ang tanan nga
gihuom sa imong perlas

bisbisan ko
ang imong tanaman

naugon ko ang imong tabay
daruhon ko sa akong simod

subayon ang utlanan
tay-ogon ko ang imong mga eskina
bilangkaron ang mga laktoranan

hinay
hinay
hinay
hinayon ko og padakin-as
tuyok
tuyok

tuyok
tuyokon ko ang sandayong

syagit lang diha sa hilom
samtang ako gapadanlog sa pasong
kay pagtikig sa imong lawas

kay sa pag-arko sa imong likod ug
paglarot nimo sa akong buhok

mobukad ang langit
mabungkag ang mga bituon
modahagay ang mga sapa
sa pagkuyanap sa la
sa akong dila

alang kang W

--- R.V. ESCATRON
Valencia Hills, Negros Oriental, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.