6.19.2011

kinahanglan pa ba diay?


Huwaton mulogdang ang lubog una imnon
Kilisan ang bugas una lutoon
Panguyaban tika’g balik una ko nimo sugton.

Ay, sus, mihupas na ang atong kabatan-on
Wala na ko anang kulba my heart, kurog
my feet.
Di na mosalir ang pamisita, ako panuhoton
Sa atong pangidaron, intawon
Di na ko angayan mag sungkit-sungkit sa mga bitoon.

Sa atong pangidaron, pwede na siguro karon dayon
Imo ‘kong dawaton, imo kini nga hambinon
Ang akong librito sa gadilaab nga mga pulong;
Ipabukal niini ang imong daan nga pagbati. Ahem,
kahinumdom pa ka kadtong imong kilig to the bones gani?

alang kang W

-- R.V. ESCATRON
Valencia Hills, Negros Oriental, Philippines

3 comments:

M said...

nalingaw
nahimuot grin widely ako
gigitik tickle tickle
akong anghitong body odor
ilok

-nagpahiyom mananambalak

LEGAL EAGLE said...

Ka makalingaw kaayo!

looney planeteer said...

hihihihihi. salamat kay nalingaw kamo sa akong ginagmay nga dalit :)


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.