9.03.2018

ang bawos samtang naglingkod ko sa gawas


“Karma is like a rubber band. You can stretch it so far before it comes back and smacks you in the face.”-- Anonymous

Unsa bang hinampaka? Giithan man ko sa itom nga pati o galansiyang ba kaha tong langgama! Paghangad ko, tataw kaayo ang lubot sa kagwang. Kutob ra tawon ko sa hait nga pagtutok, buot moluglog ug muhimulbol sa pak-an. Mopalayo na unta ko apan— unsa bang pagkaunsaa— kalit lang duna’y natagak sa akong atubangan.

"Pak, tuara!” Kaluparon ang tingog sa bata nga gangisi gika’g binat sa iyang tirador. Taud-taod, nipaka akong selpon ug nisipa ang danguyngoy sa akong asawa. "Nadisgrasya si Inday, natagakan og lubi! Patay!"

Mao ra’g kilat ang mitumaw nga kahilom samtang naunlod akong panan-aw diha sa buak nga ulo sa langgam duol sa akong tiilan. 


-- JEFF DEL ROSARIO

Danao City, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.