4.11.2009

o ginoo ko
















(hubad sa Iningles ni Arthur Symons sa orihinal
nga Pranses ni Charles Baudelaire)

O Ginoo ko, gisamaran Mo ako sa imong gugma,
Tan-awa ang samad, nag-uylap pa kini sa kahapdos,
O Ginoo ko, gisamaran Mo ako sa imong gugma.

O Ginoo ko, nahagsa diri kanako ang Imong kahadlok,
Tan-awa ang paso, ngutngot, daw singgit nga dili mabati,
O Ginoo ko, nahagsa diri kanako ang Imong kahadlok.

O Ginoo ko, nasayod ako nga ang tanan salawayon,
Ug nga nagpuyo ka sulod sa akong kasingkasing,
O Ginoo ko, nasayod ako nga ang tanan salawayon.

Lumsi ang akong kalag sa baha, baha sa imong bino,
Sakti ang akong kinabuhi sa lawas sa Imong tinapay,
Lumsi ang akong kalag sa baha, baha sa imong bino.

Ipabanaw ang akong dugo, nga wala ko pa mapaagas,
Bawia ang akong unod, nga dili takos sa pag-antos,
Ipabanaw ang akong dugo, nga wala ko pa mapaagas.

Bawia ang akong agtang, nga nakat-on lag pasiatab,
Aron himoong sangitanan sa balaan Mong mga tiil,
Bawia ang akong agtang, nga nakat-on lag pasiatab.

Bawia ang akong mga kamot, nga wala mabudlay,
Alang sa nagbagang uling ug pangitaonong insenso,
Bawia ang akong mga kamot, nga wala mabudlay.

Bawia ang akong kasingkasing, nga tugob sa pagawal,
Aron mopitik kini ubos sa mga tunok sa Kalbaryo,
Bawia ang akong kasingkasing, nga tugob sa pagawal.

Bawia ang akong mga tiil, laagan ug walay gidulaw,
Aron sila managan nga nagsuliyaw sa Imong grasya,
Bawia ang akong mga tiil, laagan ug walay gidulaw.

Bawia ang akong tingog, karas ug bakakon nga siyaok,
Nga nagdumili pagtuo sa Imong paghinulsol,
Bawia ang akong tingog, karas ug bakakon nga siyaok.

Bawia ang akong mga mata, nga iwag sa panlimbong,
Nga mapalong diha sa mga luha sa pag-ampo,
Bawia ang akong mga mata, nga iwag sa panlimbong.

Unsay kahiladman sa akong pagkawalay-igabalos,
Intawon, Ikaw, Ginoo sa pasaylo ug panaad,
Unsay kahiladman sa akong pagkawalay-igabalos.

Ginoo sa kalisang ug Ginoo sa kabalaan,
Intawon, ang pagkamalapason ko bung-awng lugitom,
Ginoo sa kalisang ug Ginoo sa kabalaan.

Ikaw, Ginoo sa kalinaw, sa kalipay ug sa kasadya,
Ang tanan kong luha, ang tanan kong kaburong,
Ikaw, Ginoo sa kalinaw, sa kalipay ug sa kasadya.

Ikaw, O Ginoo, nasayod niining tanan, niining tanan,
Unsa ako katimawa, ako nga labing alaot sa tanan,
Ikaw, O Ginoo, nasayod niining tanan, niining tanan.

Ug tanan kong gipanag-iya, Ginoo, ihatag ko Kanimo.



-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.