4.12.2009

di ako sama kanimo
















kataw-anan gihapon sud-ungon
nga bisan ikasul-ob ko
ang adorno nga anaa na kanimo
walay mausab gikan
sa hamos kong pagkatawo
ug nagkadusingot kong ulo
sa pagpanikamot mahisabtan
ang hiyas nga nagpabantog
sa imong pangalan nga bisan
letra man lang niini
di mahisagol kanako
sa yano ko nga sanglitanan
ug sa walay katapusan ko
nga pagpanganti--
pahilayo na lang
sa haw-ang kong kabhang
wala kay mahikaplagan
nga makakapyot sa imong tinai
ug makaukay sa imong utok
nga lantip ug hait pa sa hinagiban
kon itandi mo sa akong salabotan
nga mabaw pa intawon
sa mga pinisik sa uwan
ug natay-an nalang sa
pagpahan-ay sa mga pulong
aron abi-abihon
ang nagduhiraw
mo nga huna-huna
kay bisan sa titik nga
mogawas sa akong baba
mayubid sama sa pisi nga
makakunot sa imong mata
nga gaantiyohos ug sa imong buhok
nga gipangko ang kamatuoran
sa pagpahiuyon ko
sa imong kalibotan
wala'y padulngan
kay usa ra ako ka abog
nga nipilit sa imong agtang


-- GENALYN G. OMAPAS
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.