6.02.2008

ingon bitaw ko nga ako ang unang molimot nimo















Naunhan man ‘nuon ko nimo
Ikaw man hinuoy unang nakaako...

Kana laging naanad ta’g “unya na”
Bisan dunay kalabot sa gugma
I-agi man gihapon sa tapol...

Tan-awa, mahay ra ka.
Gawas nga sakit gyod hunahunaon
Nga ang mga nanglabay
Di mahimong bakwion...

Naigo gyod akong garbo, do!
Wa man lagi sab ko maanad
Nga akoy biyaan
Kay kanunay ako may mobiya
Sa tagalog pa, “
Mawala ng parang bula.”

Usik man sab god ilabay
Taas-taas na man tag gilakbay
Apan unsaon man sab lagi
Una man kang nakahukom
Nga ako imong buhian na...
Sa dayon.

Daan pa lagi gyod ko
Angay diay nilimot ko nimog sayo-sayo.



-- CARINE ERA M. ASUTILLA
Cebu City, Philippines

1 comment:

Unknown said...

halu yen..

naigo pud ko dah..

ganahan ko..

padayon yen..


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.