6.23.2008

tigkulit sa carreta
















Maayo pang mga namahulay sa menteryo, sige lang og katulog.
Way bangon-bangon. Way kaon-kaon. Way problema. Bisag banha
ang videokehan ni Nang Dayon, nga kon paminawon, puol pa
sa orasyon ni Nang Pasyon. Way imik, hilom lang gihapon.
Mga masuk-anong busina sa mga sakyanan nga natinggakol sa napawong
traffic light (usahay makugang ko, mahiwi ang mga letra nga akong gikulit
sa lapida). Wa jod ko kita'g kalag nga mobangon aron mamadlong.
Maayo sad sila, nakapahulay na. Gani kon hasolan ko, ganahan kog mingaw,
mo-relax, adto lang ko sa taliwala sa menteryo. Mohigda ko’s babaw
sa nitso. Matulog, magpundo og igong kusog kay medyo daghan ko
og order karon. Kulit na sad ko’g mga ngalan sa mga kwadradong marmol

nga bisag usa, wala pa'y akoa.


-- JOSUA S. CABRERA
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.