12.17.2008

pangutan-a ako
















(hubad sa balak ni William Stafford)

Unya sa panahong ang sapa mahimong yelo pangutan-a ako
sa mga kasaypanang akong nahimo. Pangutan-a ako kon
ang akong mga nahimo mao ba ang akong kinabuhi. May ubang
midangat sa hinay nilang mga paagi nganhi
sa akong hunahuna, ug dunay ubang misulay pagtabang
o pagpasakit-- pangutan-a ako kon unsay kalainan
nga nahimo sa kinakusgan nilang gugma o kasilag.

Maminaw ako niadtong imong isulti.
Ikaw ug ako mahimong molingi ug motan-aw
ngadto sa hilom nga sapa ug magpaabot. Kita nahibalo
nga ang sulog tua didto, gitagoan; ug dunay
mga pagpangabot ug pagpamiya gikan sa layo’ng mga milyas
nga nagkupot sa kahilom nga nia gyod ning atong atubangan.
Ang isulti sa sapa, mao ang akong isulti.



Gihubad ni:
-- URIAS A. ALMAGRO
New Berlin, Wisconsin, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.