1.25.2009

pasipala nga nakaaghat sa dakong lunop
















Sa akong paglatagaw nahidangat ko sa usa ka lungsod nga hayag kaayo. Bisag asa ko lingi ang talan-awon morag over-exposed nga retrato. Pag-abot nako sa poblasyon nakita ko nga ang ilang flagpole gitarok sa tungatunga sa kalsada atubangan sa munisipyo. Pagtan-aw nako sa higot sa bandila nakita nako nga sayop ang pagkabaat. Sa akong pagbadbad sa baligtos aron unta tarongon, mikalit lag dal-os ang bandila. Mihakop sa akong nawong ang nagkayabkayab nga tela nga sama kabugnaw sa palad sa patay. Sa akong kakurat gidalidali nakog bitad ang pisi pataas apan dili ko kapiog bisag unsaon nakog pangusog. Ang mga kawani nga naghantak sa daplin sa kalsada miduol nako ug nangutanag unsay nahitabo. Nangulipas ko pag-ingon nga nakit-an nako nga natagak ang bandila mao nga ako ning gidali pagluwas. Miyango sila unya dihay upat ka tawo nga mitabang nako. Samtang hinurot ang linangkob namong kusog pagpasaka sa bandila, inanay nga midag-om ang langit ug mihuros ang hangin ug sa ngadtongadto nagsugod ang ulan.



-- VICENTE VIVENCIO BANDILLO
Dubai, United Arab Emirates

Hulagway: TITO ALQUIZOLA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.