1.18.2009

ayaw ko ilara
















palihug lang langga ayaw ko ilara
nianang imong usa ka nipis nga halok

ayaw awata ang mga ngabil ni hudas
ayaw ako og ilara sa paglutaw diha
sa mabaw nga sapa kay ako dili na bata
nga molangoy ug motidlom
padulong sa imong dughan

dugay ra akong nahimong bato
ug dili na malumos sa imong dagayday

palihug lang ayaw na ko ilara
sa imong gamay kaayo nga halok
kay dili na kana nako mabati
ug ayaw ko paambita anang mga lamigas
nga gadimdim sa katam-is

pasagdi ang mga langgam magpabilin
sa ilang mga salag silong sa imong simod
nga bugnaw pa sa mga dahon sa kahoy

dugay nang milayas ang mga langgam
dugay nang nangamatay ang mga lamigas



-- RIC S. BASTASA
Katipunan, Zamboanga del Norte, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.