7.29.2008

abat vs. balak
















Hadlokon man ta'g abat!

Aw, kon dili ka motuo nga isog kong pagkatawo
wala koy mahimo ana.
Dili intawn ni tungod sa gininhawa ko nga Tanduay, day!

Tininuod ni ako. Ang ako lang,
lusongon ko nang inyong dapit
nga matod mo gibulit man kaha sa kangitngit.

Mokatkat ko anang giingong nimong koral
sa mga estoryang white lady, paring walay ulo, tikbalang, santilmo
ug uban pang matang sa maligno
nga kanunay makit-an sa inyong mga silingang magabhian og pauli.

Kon mobalibad man lang gani ka sa akong pagpamisita,
ayaw lang ko hadloka'g abat
kay bisan wala koy Latin, naa man sab koy
ballpen.

Kay kon magsige pa kag tamay sa akong kidhat, nah...
mas hamokon pa hinuon tika sa akong balak.


-- GREG A. FERNANDEZ
Cebu City, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.