7.23.2008

benguet maiden: usa ka hapon sa galeriya sa sm megamall
















nanurok ang daghang tunok sa akong panit.
sakit ang nanubong kahigwaos nga namilit
sa akong dughan. nanubo ang kahinugon
sa inampingan mong pahiyom: ang paggikan usa ka

pagtulay subay sa pastel nga anino. buot kong mahakop ang
kahayag nga nagtubig-tubig sa imong buhok, gani, hisabtan ko lang
ang hinugpaas sa imong tugtog sa kastanet
sa di masukod nga pagdangaw sa siyudad sa imong dughan.
pangitaon ko, pangitaon ko sa daghang

mga gabii sa damgo. didto ko ikaw mahikap
sa imong gilay-on sa tinagboan sa kahimatngon
tuliyok sa kasamagaw sa malisya sa imong atngal
diin ang nagliyong aso sa mga bulok mangatunaw sa

kaigmat sa imong magmumugna. wa koy kabana
sa akong mga gutlo, pasagdan ang mga sigyab nga
padayong manganino sa kagabhion sa atong pagkawala hangtod
mosubay tang duha sa katingalahang sapa. ug manglingkod ta

sa ngilbit sa huni sa liboan ka mga dahong
gilaylay sa habagat. hungitan mo ako sa yamyam sa
mga anito sa imong kaliwatan. sa kalunhaw sa balili sa pilapilan
sa naghagdan-hagdan nga humayan ako ug ikaw mahimong

kinabuhi sa mabdos nga uhay sa ting-ani.


-- OMAR KHALID
Medellin, Cebu, Philippines

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.