10.18.2008

higante
















Sa kataposan nahinanok ra ang dagat
gikan sa tibuok gabiing pagpanglugnot.
Ako nga karon nagtungtong sa bato
dinhi sa piliw nakasiplat
og duha ka bugarol nga nag-abay
ibabaw sa lusay
nga nagpasiplat usab kanako.
Tingali nagdahom sila nga ako usa ka higante
ug ang akong tingog makapakurog
sa langob nga gipuy-an sa indong
ug kausa ra nako lakanga
gikan niining bato hangtod sa Camiguin
ug higante ang akong mga tinguha
ug makab-ot ko ang mga panganod
ug mairog ko ang bungtod
pinaagi sa pagtuo
ug mangluhod ang tanang agukoy
sa akong atubangan
ug maminaw ang tanang isda
sa akong wali
ug mapugngan nako
ang pagpanglugnot sa dagat
inighapak sa amihan,
ako nga nagtungtong niining bato
naglantaw sa hanap nga pulo sa Siquijor.



-- RENE ESTELLA AMPER
Boljoon, Cebu, Philippines
___________________________________________________________
Kining balaka usa sa mga balak sa koleksyon ni anhing Dr. Rene Estella Amper nga ang ulohan Payag Ibabaw Sa Hangin. Gihatagan ni Rene og kopya sa orihinal ang iyang suod nga higala nga si Urias A. Almagro. Uban sa dakung pagbulig sa tigdumala niining balayan sa Kabisdak, ikasabwag na gyod kini ngadto sa mga magbabasa sa mga balak sa pinulongang Binisaya.

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.