10.29.2008

pagpugas
















Unya mitikubo ako aron paghalok sa yuta:
Ang katabunok ning imong uma
Nag-awit og ting-aning mahimsog ug kinamalig--
Minahal ko, tugoting mopiyong ako
aron ikapangaliya ngadto sa mga bituon
ang katumanan sa atong mga damgo.

Unya giwaling ko ang mga sagbot sa darohan:
Ang upat ka mga tiil sa kabaw nga gipasurko
Wa gayod makatamaktamak ning dapit nga sunaop--
Minahal ko, kinahanglan pa ba ugod
king diyotayng kasagbotan aron katipigan
kon abunohan ang matambok natong kabilin?

Unya gitisok ko ang mga mapanimpalarong binhi:
Ang kalibotan maoy usa ka halapad nga asyenda
Diin ang kasapaan ipasuyla aron matubigan
Ang mga uhawng ngabil sa nag-utngang kaumahan--
Alang-alang sa umaabot nga mga liwat
nga mao unyay mopatunhay sa atong ngalan,
isaad kong amomahan ang mga binhing moturok
aron mananggaka ang saad tang mag-inunongay:

Minahal ko, miulan, miulan na...!

-- MELQUIADITO M. ALLEGO
Palm Harbor, Florida, USA

No comments:


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.