9.26.2008

ayaw pod ihungit, uy!
















Ako lang putlan ang kamot
Aron di lang pud hungit kayo
Kana bang di ra pud klaro
Kanang medyo,
sort of,
Mora’g si Mister Yoso.

Sama ini:
Gitulon sa kangingit
Ang kahayag. Smooth sa esophagus.
Gabii na, morag dako ug itom nga
Uwak. Milupad, miwarawara sa iyang
Mga pako. Gitukob ang adlaw.

Tan-awa ko, piyong kadyot
Kadyot lang, dugangi pa kadyot.
Ukba pod ang imong mata
Ayaw pagpamilok. Piloa ang imong
Dila. Paduladulaa sa imong tilaok.
Ayaw tunla. Ang imong dila
Kanang padulong sa imong
Gihandom sa kasingkasing

Ok ra ka?
Kagahi pa sa imong panumdoman
Katig-a ba sa cover design sa imong
Kasingkasing.
Hard copy.

Matu’g ko sa katre ni
Procrustes. Na, hala, inata
Ang akong tiil. Biraha pagpugos
Kay mubo ra.

Ingon ana gyod kana si
Sisyphus. Snub kaayo, sige
Lang aswat ligid sa iyang bato.
Maghimo og dakong lingin
Walay katapusan walay sinugdanan.

Sus, buntag na man diay! Time na
para malibang. Makigsulti na pod ko
Sa akong tai. Di na ko patugatuga’g
Kaon og mais.



-- RIC S. BASTASA
Katipunan, Zamboanga del Norte, Philippines

1 comment:

Balitaw said...

maayo kaayo pagkahimo! mahimoot jud ang teacher nga di kasabot


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.