9.21.2008

itom nga bato sa ibabaw sa puti’ng bato

(Hubad sa balak ni Cesar Vallejo)

















Mamatay ako sa Paris, sa usa ka adlaw’ng ulanon,
sa usa ka adlaw’ng ako na ganing mahinumdoman.
Mamatay ako sa Paris – ug di ako mosibog –
tingali sa adlaw’ng Hwebes, kay karon Hwebes man, sa tingpangatagak.

Hwebes gyud kadto, kay karon Hwebes man, nga gigambalay ko
kining mga garay, gibutang ko ang mga bukog sa akong mga bukton
nga baliktad, ug wa gyud kon di karon ko lang hikaplagi ang akong kaugalingon
uban sa tanang mga dalan sa akong unahan, nag-inusara.

Si Cesar Vallejo patay na. Ang tanan mibunal kaniya,
bisa’g wa gyud siya’y gihimo ngadto kanila;
gibunalan siya’g kusog sa usa ka ulisi ug kusog usab

sa usa ka pisi; ang mga saksi mao
ang mga Hwebes ug ang mga bukog sa mga bukton,
ang pag-inusara, ang ulan, ang mga dalan…



Gihubad ni--
-- URIAS A. ALMAGRO, M.D.
New Berlin, Wisconsin, USA

1 comment:

rsb said...

what a poem from cesar vallejo...ug ang paghubad sa binisaya,lupig ang interpreter ni bush..

salamat sa imong mugna, DOK.


Daghang salamat sa mga maniniyot nga gapaambit sa ilang mga hulagway sa Google ug Flickr.